u've stepped into geun suk girl world || Follow me or go back to your home


Geun Suk's mine
A way



annyeong! i'm geun suk oppa girl
jealous? i dont care. hehe
Do not use HARSH WORD HERE!



time machine!




Story About darLINKs Goodies






credit!



Skin by Kimi Kim
Header by Yuya
Background nabiyha
Images By photobucket


When I Spend Time w/ Them
Wednesday 12 June 2013 | 19:35 | 0 luv letter[s]
Hai! Dah berbulan juga aku tak kemas kini blog aku ni. aku baru je tukar Blogskin. Jang Geun Suk lagi katak0. HAHA. Okay, aku adalah nak kongsi dengan korang perasaan teruja bila jumpa korang punya kawan dari sekolah lama korang. Iy0lah korang dah tukar sekolah so confirmlah rindu sekolah, rindu kawan-kawan lama, rindu boyfriend & rindu scandal/crush. TET! hahaha. Aku macam biasa takde scandal/crush. Boyfriend tu adalah. Bukan nak bajet dalam blog. cuma nak tegaskan dekat sini aku sudah berpunya ceh hei, tak habis ayat lagi kepunyaan Allah :D Back to the entry tittle. Haritu masa cuti seminggu, seminggu jelah sekolah lain sibuk cuti dua minggu, cam nilah dak-dak KV. hahaha. okayokay, semula. Lepastu aku planlah dengan Farah nak pergi alam tengok wayang cerita Pee Mak & u know what. aku pun okay jelah sebab masa tu pun aku free. Then, tibatiba Dayah whatsapp aku, tanya boleh tak aku gerak alam hari Khamis, aku pun boleh je ada transport aptah lagi aku duduk office ibu pagi tu. Dia pun cakap on jelah. Masa tu dah happy gila dah sebab dapat jumpa Dayah lagi. On that time, aku terus bbm Kmie tanya dia free tak hari Khamis ni, dia cakap dia freee je untuk aku dia sanggup pergi. Dia kata. HA-HA-HA. 

Pada hari yang telah ditetapkan, aku pun pergi office ibu semangat lah katak0 nak jumpa kawankawan. Dekat office ibu aku yang dah mcm budak kolej yang lifeless main game, online, main game, online. b0sAn beb~ apa boleh buat. demi sesuap nasi. hahahaha. Masa tu dalam pukul berapa ntah 10 or 11 dayah call. ingat dia dah sampai rupanya dia takdapat pergi, Masa tu aku mencarut gila dekat office ibu tapi dalam hati je. y0lah mana taksentap last min bagitahu. Aku bukannya jenis yang suka menunggu, itulah kelemahan aku. hahaha. so, apa boleh buat. Aku pergi jelah dengan hati yang sebal. jalan kaki dari office ibu ke alamanda, jauh jugalah. kurus aku dibuatnya. Sampai Alamanda tunggu pulak si Farah, algi menyirap. Kena tunggu lagi. penat weh, lambat sangat korang. Bila Farah dah sampai alamanda, terus dia bbm aku dekat mana semua. aku tunggu dorang dekat air terjun alamanda yang dekat tengah alamanda ttu. jet-jet sweet ah ni. HAHAHAHA. Farah masa tu otw pergi arah Rasa, aku ikut dia dari belakang & aku terus cuit dia supaya disedar dia tinggal aku sigh. 

Lepas beli tiket wayang Pee Mak start pukul 2.25 pm kiteorang terus gerak mekdi. YAALLAH, masa tu craving gila for McChicken. hahaha. Dapat makanan je bapak kec0h, rasanya kiteorglah yang paling kec0h dalam mekdi. hahaha Aku kesah apa. hahaha. kiteorg makan sambil tangkap gambar. mcm-mcm kiteorg ni, mcm minah taktahu malu pun ada, HAHAHAHA. habis makan je straight pergi movie sebab masa tu dah nak start wayangnya. Kimie pun tepat-tepat datang. Yay. hahahaha. Dalam wayang aku duduk sebelah Kimie, dorang ah jahat beli seat untuk aku dengan Kimie dekat belakang dorang *dalam hati suka* hahahaa. Serious cerita tu buat aku pecah perut, kelakar dia tahap cipan. HAHAHA. Laaaa, korang taktahu ke cerita apa? Ni dia : 

Nilah ceritanya. Best gilaaaa dah lah ada Mario Maurer memang 'tak' cair aku tengok dia berlakon. hahaha. korang kena pergi tengok as soon as possible // ASAP . Ni Trailer cerita Pee Mak :

Daebak ah cerita ni, best gilaaa. HAhahaha. Lepas habis menonton movie. kiteorg lepak dekat luar alamanda. Luar old town. Alaaa bukan makan dekat situ pun. hahahaha. kiteorg tangkap gambar mcm alamanda tu kiteorg punya. hahahhaaa. Aku ada gambar dengan kawan-kawan aku & my bb bear :) dia comel + tinggi. HAHAHAHA, Nilah gambar kiteorg :
 Dena & Farah


Dena, Raudah, Farah & Dila
 Dena macho 

 Thats why we're cool

 kiyomi tengah alamanda. katak0

 huggies :')

Hahaha, gambar ni comel dok?

Ada lagi gambarnya, tapi kali ni gambar aku dengan kimi, ceh, hahahaa. take a look :
Ni Mesyar yang snapkan, hodoh tapi comel :D

Si tinggi. I LOVE YOU


@_hanniss


Older Post | Newer Post