u've stepped into geun suk girl world || Follow me or go back to your home


Geun Suk's mine
A way



annyeong! i'm geun suk oppa girl
jealous? i dont care. hehe
Do not use HARSH WORD HERE!



time machine!




Story About darLINKs Goodies






credit!



Skin by Kimi Kim
Header by Yuya
Background nabiyha
Images By photobucket


Frienship Never End
Friday 26 October 2012 | 05:08 | 0 luv letter[s]
Hai! sudah lama tak berblogging. how's your day? good? bad? almost 3month. busy with PMR. i hope there's not bold mark when i get the PMR result. clumsy~ ada cerita sedih, ada cerita gembira when the right time comes, i hope they realise how much important them in ma life. ini cerita pasal kawan. taktahu nak cerita apa. tapi sekadar mereka tahu, yang mereka adalah buat hati saya sampai mati :)

Saya taknak mention their name on here. kalau mereka tahu, mereka akan terasa. saya taktahu apa saya buat salah pada dia. sampai dia menganggap saya bukan lagi kawan baik dia. bukan saya beranggapan teruk atau lain. saya terasa dengan sikap dia. dulu kita rapat, rapat mcm TomJerry. gaduh mcm mana pun kita, mesti takkan ada jurang dalam persahabatan kita. tapi sekarang, you're changed. and saya perasan tu awak :( awak tahu dulu awak selalu cari saya, selalu nak saya ada dgn awak. tapi sekarang kenapa lain? kalau saya buat salah, awak patut cakap bukan buat saya berteka-teki seorg diri. kalau awak sedarlah, masa awak nangis, saya akan menangis bila saya balik rumah, saya takmampu menangis depan awak. sebab saya taksuka tengok awak lemah. sejak kehadiran kawan baru, awak berubah. nama dia sentiasa meniti di bibir awak, awak, kalau satu hari nanti saya pergi. saya taknak satu titik airmata pun mengalir dipipi awak. sumpah saya takboleh, awaklah kawan saya dunia akhirat. walaupun awak menyampah dengan saya , saya tetap takkan jauhkan diri dari awak. saya tahu awak banyak terasa dengan saya, saya juga banyak terasa dgn sikap awak. kalau saya buat salah pada awak, maafkan saya wak. saya juga manusia yang selalu buat silap pada org yang berada disekeliling saya :( saya sentiasa berharap awak akan anggap saya macam kawan baik awak. saya bukan Lesbian, tapi HANYA awak jea yang terima saya sebagai diri saya, tapi kini awak lain. dan saya masih okay walaupun dalam diam saya menangis kerana pemergian awak. saya mendoakan awak tidak jauhkan diri awak dari saya, dan saya berharap setelah pemergian saya, awak akan happy seperti awak bersama dengan mereka yang lain :DD mendoakan awak akan buat saya rasa lega :') thats all. assalamualaikum. saya harap awak baca post saya kali ini. byee~


friendship is just a words, when you knock in my life. you're the logo of bestfriend


Older Post | Newer Post