u've stepped into geun suk girl world || Follow me or go back to your home


Geun Suk's mine
A way



annyeong! i'm geun suk oppa girl
jealous? i dont care. hehe
Do not use HARSH WORD HERE!



time machine!




Story About darLINKs Goodies






credit!



Skin by Kimi Kim
Header by Yuya
Background nabiyha
Images By photobucket


thanks Allah :)
Wednesday 7 March 2012 | 02:08 | 0 luv letter[s]
 
 


YaAllah . terima kasih kepadamu takterhingga kerana telah menunjuk jalan yang benar kepada ku . demi Tuhan aku sayang sangat padamu . cara kau telah melukakan aku ni pahit . i cant mention your name here . thankyou sebab kau pernah buat harihari aku berwarnawarni . sekarang . kau tukar harihari aku menjadi kelam dan kusan . terima kasih kerana pernah menyayangi aku walaupun itu purapura . selepas ape yang terjadi . akan ku cuba menjadi tabah dan menjadi seorang yang berhatihati dalam bercinta .

kawaaaaaaaan ! thankyou sebab support aku . aku sayang sangatsangat dekat korang . lebih dari segalanya . engkau orang backup aku . engkau orang yang telah buat aku gelak mcm usus pecah . HAHAHA . Terima kasih kawan . engkau orang jealah yang aku ade selama nie :) iloveyou .



sungguh murah kata cintamu . sungguh murah kata sayangmu .



THANKYOU :)


 


Older Post | Newer Post