u've stepped into geun suk girl world || Follow me or go back to your home


Geun Suk's mine
A way



annyeong! i'm geun suk oppa girl
jealous? i dont care. hehe
Do not use HARSH WORD HERE!



time machine!




Story About darLINKs Goodies






credit!



Skin by Kimi Kim
Header by Yuya
Background nabiyha
Images By photobucket


Oh My Baby :D
Tuesday 13 March 2012 | 20:08 | 0 luv letter[s]


hello girlS :D
hahaha . saya semakin kuat dan saya semakin taah dalam mengharungi pelbagai dugaan . thanks to Allah . hehehe . 

okayy , minggu depan hari selase 20Mac saya akan ke situ laaah . situ laah . mane lagi . ahahha . sekolah sultan alam shah . Fuck ! hahaa . sumpah excited . weee ^^ firstly ofcause lah aku masuk acara right and menang acarae yang aku masuk , takkan kalah pulak right ? . second , aku nak jumpa cikgu Rdwn and cikgu mja aman . hehehe . if still di ade . :( and thirth aku nak jumpa Friendman . hell jyeah ! hahaha . AmsyarAnaqie . hahaha . aku rindu dia ? rindu ? ohh tak sangat . memang tak ah nak rindu dia . yurkkk >< hahaha , joke :D okayy , aku takpuas hati sebab cikgu takmasuk kan name aku dalam hurdle :( pity on me . sedih gilaaa . saya da ah terer hurdle . takkan taknak bagi saye main . T.T saba . kepada yang masuk hurdle . goodluck ! i pray for you . and you to kay :D  
  • 100metre
  • 200metre
  • 4x100metre
  • 4x4metre


4x4 ? am i serious ? yeaaah . serious . weyh aku takpernah weyh main 4x4 . jauh tuuuuuuuu :( 200 pun aku takpernah main . why cikgu kasi aku yang susahsusah ! warggggh~ taknaaaaaaaaak ! nak tarik diri ! tolong . hahaha . #gedik jap . ape ape ? taksuka ? go die . haahha . no no no kidding already :P yess . sangat susah nak beat semue orang terer nie . fuhhh~ habis mati saya :( kalah laah . nonono . i'm not going back to home with zero oleole . hahaha . harapharap menang . amin ! thats all . kbhai . ibu zahin ILOVEYOU 



never miss a chance to Dance



Older Post | Newer Post