u've stepped into geun suk girl world || Follow me or go back to your home


Geun Suk's mine
A way



annyeong! i'm geun suk oppa girl
jealous? i dont care. hehe
Do not use HARSH WORD HERE!



time machine!




Story About darLINKs Goodies






credit!



Skin by Kimi Kim
Header by Yuya
Background nabiyha
Images By photobucket


i'm back xD
Thursday 29 March 2012 | 22:45 | 0 luv letter[s]
 
 

hay and Assalamualaikum kawankawan :D
yasmine is back with the new story and love . so , how it goes ?
saya nak start cerita dan hari baru . tanpa couple dan scandal . only me in my own world . #broken . well , harihari ditemani kawankawan . buat saya sangat bahagia . mereka buat saya gembira dan gelak sepanjang hari .

and semalam yang bertarikh 29/03/2012 . saya dan Dayah pergi Taman Pancarona nak support budak volleyball . okayy . and dekat sana saya jumpa beberapa kawan lama . ehh hay ! hahaha . saya ingat awak semua laah . mane mungkin lupa korang . khikhikhi XD and under 18 kalah . :( sadless game laah kan . dorang maen mcm syko . LOL . tapi yang paling menyerlah mase game is HAFIZ AZMI and ZEZEYH . hahaha . taktahulaah mane dapat name pelikk ni . -.- dorang acewem gila . LOL .

and dekat sana ade si pelat yang omeyh . rasa mcm nak tegur tapi malu so , ketepikan dia and just walk away :) sorry . rindu dia sangatsangat ohh :( are you happy now without me anymore in yourlife ? okayy ,. lupakan . under 15 sch saya menang bolatampar keseluruhan . yeaaaay ~ tahniah awakawak semue . takdea saya mesti kalah . LOL . hahaha . korang hebat gilaa . ngee~ thankyou yo UstazKamil laah kan . sch saya perempuan hanya memegang tempat kedua and ketiga . tahniaaaah juga XD

mase nak balik . maen laah sekejap bola tampa dengan AmcaAnaqie and ArifTurner . khikhikhi . thats all . #KamiBalikNaikBas . hahaha . kbhai ♥


cause it's time to leave those feeling behind


 


Older Post | Newer Post